The New Stuff - Suit digital marketing

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

Εύα Πυργίδη


1. Αξιολογήστε το mobile performance με περισσότερη ακρίβεια

Περίπου 3 στους 5 Έλληνες χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο για πρόσβαση στο Internet. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα brands θα πρέπει να αξιολογούν το mobile performance τους με πιο αξιόπιστες μεθόδους.

Η δυσκολία για τη σωστή αξιολόγηση έγκειται στο σύνθετο customer journey που ακολουθούν οι χρήστες, καθώς έρχονται σε επαφή με το εκάστοτε brand. Η μεγάλη διασπορά των μέσων στα οποία υπάρχει παρουσία, το καθιστά περίπλοκο και ίσως αδύνατο να εντοπιστούν.

Οι digital marketers πρέπει να αξιοποιήσουν την τεχνολογία με τον σωστό τρόπο ούτως ώστε να χαρτογραφήσουν με ακρίβεια το customer journey. Αυτό ισχύει για όλες τις συσκευές που μπορεί να χρησιμοποιούν. Με αυτό τον τρόπο καθίσταται δυνατή η προσωποποίηση των προωθητικών μηνυμάτων σε κάθε διαφορετικό μέσο και σημείο επαφής με τον πελάτη.

2. Επικεντρωθείτε περισσότερο στο customer experience

Τα κινητά τηλέφωνα επιτρέπουν στους marketers να επικοινωνούν με τους καταναλωτές με πολύ προσωπικούς και εξατομικευμένους τρόπους. Στην εποχή του mobile friendly η νοοτροπία των καμπανιών καλύπτει ένα πολύ ευρύ φάσμα. Όταν σκέφτεστε από τη μεριά των καμπανιών, γενικεύετε το κοινό σας πάρα πολύ.

Επιπλέον, χάνετε γρήγορα τόσο την ευκαιρία να επικοινωνήσετε σε πιο προσωπικό επίπεδο με τους πελάτες σας όσο και να κερδίσετε την προσοχή του target audience σας. Αυτό συμβαίνει συνήθως λόγω του μη σχετικού περιεχομένου που μπορεί να επικοινωνείτε στους καταναλωτές. Πιο αναλυτικά, οι καταναλωτές περιμένουν από τα brands πιο εκλεπτυσμένο περιεχόμενο. Ευτυχώς, το mobile σας δίνει την ευκαιρία να έρχεστε σε άμεση επαφή με το επιμέρους κοινό σας.

Μην χάνετε την ευκαιρία. Πάρτε λίγο χρόνο για να κατανοήσετε πλήρως πως θα θέλατε να σας κάνουν target εσάς τους ίδιους. Αναρωτηθείτε σε ποια εμπειρία θα ανταποκρινόσασταν καλύτερα;  Πώς θα προσφέρετε τη σωστή εμπειρία στο σωστό χρόνο; Ποιες άλλες εμπειρίες εκτιμάει το κοινό σας; Μπορεί να χρειαστεί περισσότερο χρόνο σε σχέση με μία καμπάνια παραδοσιακής μορφής παρόλα αυτά, μακροπρόθεσμα θα ανταμειφθείτε.

3. Να είστε πάντα ενήμεροι

Το τεράστιο δυναμικό του mobile marketing δεν αξιοποιείται πλήρως λόγω της αδυναμίας των marketers να κατανοήσουν το αντίκτυπο που θα μπορούσε να έχει για να φέρει τα επιθυμητά KPIs μίας ευρείας γκάμας στόχων που έχουν τεθεί.

Τα καλά νέα είναι ότι αυτό σιγά σιγά αλλάζει. Ο ερχομός του πολυκαναλικού εργαλείου της Facebook και του Google επιτρέπει στους digital marketers να γνωρίζουν εάν ένας χρήστης έχει δει ή έχει κάνει click μία mobile διαφήμιση και αν μετέπειτα συνέχισαν τις αγορές τους στο PC/Laptop/Mobile phone τους. Αυτό το εργαλείο έχει τη δυνατότητα να προσφέρει οφέλη από όλες τις απόψεις (programmatic advertising on mobile, third party data) και να παράγει πιο αποτελεσματική διαφήμιση.

Advertising · Facebook · Online Marketing

advertising · Content · digital marketing · Mobile · mobile marketing

Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Εύα Πυργίδη

Η Ευαγγελία Πυργίδη διαθέτει πτυχίο στην Επικοινωνία από το Deree-The American College of Greece και μεταπτυχιακό στο Marketing Management από το University of Surrey. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως account executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting