The New Stuff - Suit digital marketing

4 Tips για να τρέξετε τα Facebook Ads σαν επαγγελματίας

Spiros Koustas


Τον τελευταίο καιρό εμφανίζονται όλο και περισσότερες δυνατότητες διαφήμισης σε πολλές πλατφόρμες αλλά και στα social media. Ωστόσο, το Facebook παραμένει μια από τις καλύτερες πλατφόρμες που οι marketers μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να προσεγγίσουν το κοινό τους. Με τα πολυάριθμα business tools,  και την τεράστια βάση χρηστών, το Facebook είναι το “ιδανικό μέρος” για να ξεκινήσετε μια digital διαφημιστική καμπάνια.

Παρόλα αυτά, θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικά οι δυνατότητες διαφήμισης που προσφέρει το Facebook, για να αποφευχθεί η σπατάλη χρημάτων σε μη παραγωγικές διαφημίσεις. Η χάραξη μιας στρατηγικής που εκμεταλλεύεται τις επιλογές της πλατφόρμας, θα σας βοηθήσει να εξασφαλίσετε μια καλή απόδοση της επένδυσης σας (ROI) , εφόσον όμως κατανοήσετε πλήρως το σύστημα και την λειτουργία του. Παρακάτω, ακολουθούν μερικές στρατηγικές που θα πρέπει να έχετε κατά νου,προκειμένου η διαφημιστική καμπάνια σας στο Facebook, να αποδώσει στο μέγιστο.

1. Βελτιστοποιείστε το Bidding

Υπάρχουν δύο εναλλακτικές όταν πρόκειται για τη στρατηγική του bidding στο Facebook: όταν επιτρέπετε στο Facebook να το χειριστεί για εσάς το bidding, και όταν το ελέγχετε από μόνοι σας.

Από τη μία πλευρά, το Facebook καθιστά εύκολο τον καθορισμό στρατηγικής “προσφοράς” και προϋπολογισμού μέσω της δυνατότητας του Optimized CPM. Αυτό το εργαλείο επιτρέπει στο Facebook να χειρίζεται αυτόματα το bidding για εσάς, βάσει των περιορισμών που έχετε ορίσει εσείς οι ίδιοι. Μερικοί πιστεύουν ότι αυτό σας βοηθά να μεγιστοποιήσετε το budget σας, ενώ αποφεύγετε να ξοδέψετε υπερβολικά πολλά χρήματα κατά λάθος. Αυτή είναι μια ιδανική επιλογή για όσους έχουν μικρή ή καθόλου εμπειρία στη πλατφόρμα των Facebook Ads, στο κόστος διαφήμισης στο Facebook και στον καθορισμό του κατάλληλου budget.

Από την άλλη πλευρά, κάποιοι υποστηρίζουν ότι πρέπει να χειρίζεστε από μόνοι σας το bidding των διαφημίσεων σας. Επιλέγοντας αυτό το “advanced” μοντέλο τιμολόγησης, μπορείτε να ορίσετε τις δικές σας προσφορές CPM, αλλά και να αλλάξετε τον τρόπο τιμολόγησης σε CPC, όποτε εσείς προτιμάτε. Αυτό επιτρέπει να εξοικονομήσετε χρήματα και σας προσφέρει μεγάλη ευελιξία όσον αφορά τη διαφημιστική σας καμπάνια.

2. Δουλέψτε καλά πάνω στη στόχευση

Οι περισσότερες εταιρείες έχουν διαφορετικές βάσεις πελατών με διαφορετικές προσδοκίες η κάθε μια. Οι ξεχωριστές διαφημίσεις σε αυτές τις ξεχωριστές ομάδες θα σας βοηθήσει να εξυπηρετήσετε καλύτερα το κοινό σας, καθώς και να κάνετε τις Facebook Ads πιο ελκυστικές σε αυτές τις ομάδες ανθρώπων.

Το tool “Audience Insights” του Facebook είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να ξεκινήσετε να ψάχνετε σε βάθος, τι είναι αυτό που  την βάση των πελατών σας tick. Παρέχει στους κατόχους των business accounts, πρόσβαση σε δεδομένα σχετικά με συγκεκριμένο κοινό, και επιτρέπει να διερευνήσετε την αγορά-στόχο σας με βάση τους χρήστες που έχουν κάνει like στη σελίδα σας. Δεδομένου ότι οι χρήστες που ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας κάνουν like στη σελίδας, είναι ίσως οι τύποι των ανθρώπων που θα προσέξουν τις διαφημίσεις σας. Σε αυτή τη περίπτωση, το Audience Insights είναι ένας “θησαυρός πληροφοριών” για το πού θα κατευθύνετε την στόχευση σας.

Στη συνέχεια, μπορείτε να εστιάσετε τη διαφημιστική σας καμπάνια βάσει γεωγραφικών τοποθεσιών, ενδιαφερόντων, ηλικιών, φύλων και άλλων χαρακτηριστικών των ατόμων που θέλετε να “φτάσετε”. Δημιουργήστε διαφημίσεις οι οποίες θα “μιλούν” στο κοινό-στόχο σας. Ευτυχώς, το Facebook, αυτό το κάνει ακόμα πιο εύκολο, αφού επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να δημιουργήσουν ξεχωριστά set διαφημίσεων για διαφορετικά κοινά.

3. Test, test και πάλι test

Ένας από τους βασικούς κανόνες για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook είναι να μην υποθέτουμε ότι όλα θα λειτουργήσουν κανονικά. Τεστάρετε κάθε set διαφημίσεων και κάθε στόχευση, εάν θέλετε να μεγιστοποιήσετε την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σας και την προσέγγιση του σωστού κοινού.

Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να είστε υπομονετικοί. Πολλές φορές οι διαφημιζόμενοι αποσύρουν τις διαφημίσεις πολύ σύντομα λόγω των χαμηλού conversion rate. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι οι διαφημιστικές καμπάνιες στο Facebook χρειάζονται κάποιο χρόνο για να κερδίσουν traction, οπότε τρέξτε τις Facebook Ads σας για περίπου μια εβδομάδα, και μετά κάντε αλλαγές όπου χρειάζεται.

Ένα ακόμα σημείο που θα πρέπει να προσέξετε είναι η “παραλλαγές” της κάθε διαφήμισης. Θα πρέπει να δοκιμάσετε διάφορες παραλλαγές όσον αφορά τη στόχευση, το εικαστικό της διαφήμισης, το copy, τον σχεδιασμό και πολλά άλλα για να δείτε τι λειτουργεί και τι όχι. Εξετάστε το ενδεχόμενο να εκτελέσετε ταυτόχρονα αυτές τις διάφορες παραλλαγές της διαφήμισης σας. Στη συνέχεια εναλλάξτε τις εικόνες και τα copy από τις διαφημίσεις με τα καλύτερα αποτελέσματα στις σε διαφημίσεις χαμηλής απόδοσης, και έτσι μπορείτε να τις κάνετε πιο επιτυχείς.

4. Εκμεταλλευτείτε το “Social” κομμάτι των Social Media

Ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών βασίζεται σε συστάσεις από άλλους καταναλωτές, όταν λαμβάνουν αποφάσεις για αγορές που πρόκειται να κάνουν. Ευτυχώς, το Facebook παρέχει το κοινωνικό μέσο, για την επικοινωνία τέτοιων “ερεθισμάτων” στους δυνητικούς πελάτες σας.

“Μαρτυρίες” από τους πελάτες σας, αποτελούν έναν πολύ καλό τρόπο για να καταστήστε την καμπάνια σας στο Facebook πιο πειστική. Οι συναρπαστικές ιστορίες από τους real χρήστες του προϊόντος ή την υπηρεσίας σας σε μια πλατφόρμα  κοινωνικά προσανατολισμένη όπως το Facebook, είναι ότι ακριβώς χρειάζεστε για την αύξηση των πωλήσεων σας.

Αν και άλλες πλατφόρμες όπως το Twitter και το Instagram κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος, το Facebook εξακολουθεί να είναι ένας από τους καλύτερους ιστότοπους social media για να ξεκινήσετε μια διαφημιστική καμπάνια. Εάν εκμεταλλευτείτε όλα τα εργαλεία που έχει να σας προσφέρει, μπορείτε να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη digital καμπάνια μάρκετινγκ που θα οδηγήσει σε πωλήσεις και θα βελτιώσει την ROI (Return on Investment) σας.

Advertising · Facebook · marketing · Online Marketing · Social Media · survey

advertising · digital campaigns · Facebook · facebook ads · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

Spiros Koustas

Ο Σπύρος είναι απόφοιτος του τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Ο χώρος του Marketing, κέρδισε το ενδιαφέρον του από τα πρώτα χρόνια των σπουδών του και εκπαιδευτικά σεμινάρια που παρακολούθησε στο Digital Marketing, τoν ώθησαν να ασχοληθεί με τον χώρο. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Το Facebook προσθέτει νέες επιλογές παρουσίασης στα Polls!

»

Τα Instagram Stories είναι πλέον διαθέσιμα και μέσω Desktop!

»

Τα 3 top λάθη που γίνονται στο δίκτυο του Linkedln

»

Account Intern Wanted

»

Το Twitter παρέχει νέες ιδέες για τους καταναλωτές μέχρι την εορταστική περίοδο!

»

Συμβουλές για μία επιτυχημένη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια

»

Συμβουλές για την εξήγηση του SEO στον πελάτη ή το αφεντικό σας

»

Χρήσιμα εργαλεία για κάθε marketer

»

Bελτιώστε το ποσοστό των διαβασμένων email μέσω του email marketing!

»

3 λόγοι που πρέπει να κάνετε Split Test στο Facebook

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο