The New Stuff - Suit digital marketing

Content και Design: πάνε μαζί!

Fotini Tzika


Πολλές φορές έχεις ακούσει την έκφραση “μην κρίνεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλό του”.  Παρόλα αυτά όμως συνεχίζεις και ασχολείσαι με το πως μοιάζει το δικό σου “εξώφυλλο”. Αναγνωρίζεις πως είναι ένα απαραίτητο στοιχείο που καθορίζει το ποιος είσαι και που προσθέτει αξία στον εαυτό σου. Γιατί όμως να συμβαίνει κάτι διαφορετικό στο content marketing και το design;

Αρχικά, πρέπει να κατανοήσεις ότι οι λέξεις είναι μονάχα το πρώτο βήμα. Αν μείνεις εκεί παραμένουν μόνο λέξεις χωρίς “χρώμα”. Όσο καλό και να είναι το λεκτικό μέρος του content σου, από μόνο του είναι ημιτελές και ίσως λίγο βαρετό. Σίγουρα δεν είναι αυτή η αρχική σου επιδίωξη!

Τι πρέπει να κάνεις λοιπόν; Προσθέτοντας design στο content σου μπορείς πολύ αποτελεσματικά να αυξήσεις την αποδοτικότητά του. Και αυτό συμβαίνει γιατί αυτά τα δύο δουλεύουν καλύτερα όταν είναι μαζί. Στην πραγματικότητα, αν παρακολουθήσει κανείς τις μεγαλύτερες και πιο επιτυχημένες στον κλάδο τους επιχειρήσεις, τότε θα διαπιστώσει πως το design είναι καίριας σημασίας στη συνολική επιτυχία.

Μπορεί εσύ να μην έχεις το Budget που έχουν αυτές, αλλά είναι εύκολο να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα:

1. Συνέδεσε το design με το brand σου

Το να χρησιμοποιείς ένα ενιαίο design στα προϊόντα, το site και κάθε “εμφάνιση” του brand σου εκπέμπει επαγγελματισμό και ποιότητα. Για να μπορέσεις να το καταφέρεις αυτό απαιτείτε να τεθούν οι σωστές βάσεις.

Ζήτα από έναν καλό designer να σχεδιάσει κάτι που ταιριάζει με την εικόνα και αίσθηση που θες να αναδείξεις. Θα πρέπει όμως να ακολουθήσεις και να εμμείνεις σε αυτό. Απαιτείται απόλυτη συνέπεια και τήρηση του αρχικού design. Οι πελάτες σου θα αρχίσουν να σε αναγνωρίζουν και εκεί είναι που αρχίζει το καλό!

2. Η έλλειψη design κάνει κακό

Φαντάσου ένα site με το πιο έξυπνο και μοναδικό περιεχόμενο. Σίγουρα θα ήθελες να το επισκεφτείς. Αν όμως είναι δύσχρηστο από πρακτικής πλευράς, το πιο πιθανό είναι να σε φοβίσει και να σε απωθήσει.

Ο κάθε χρήστης θα πρέπει να βρίσκει εύκολα τις υπηρεσίες που προσφέρει το site σου και να απολαμβάνει την πλοήγηση. Γι’ αυτό βρες μια ταλαντούχα ομάδα design και development για να έχεις το καλύτερο αποτέλεσμα. Αυτό που θα πρέπει να πετύχεις είναι ένα εύχρηστο, φιλικό προς τον πελάτη και εύκολο να βρεις κάθε δυνατή πληροφορία που ψάχνεις.

 

responsive

 

Λάβε υπόψιν σου όμως πως η πλοήγηση μπορεί να γίνει από ποικίλες συσκευές. Θα πρέπει κάθε μια από αυτές (κινητό, desktop, tablet, κ.α) να προσφέρουν την πιο άνετη εμπειρία.

3. Δεν θα ξεκολλάνε από το content σου

Είναι γνωστό ότι δεν είναι εύκολο να δημιουργηθεί το πιο ενδιαφέρον content. Όταν υπάρχει όμως είναι θεμιτό να δίνει την καλύτερη πρώτη εντύπωση.

Το design είναι αυτό που μπορεί να κάνει τη διαφορά στα μάτια του αναγνώστη σου. Μπορεί να το βοηθήσει να ξεχωρίσει ή να δώσει έμφαση εκεί που πρέπει. Αυτή είναι η αρχή της ουσίας – η αρχή του engagement. Από τη στιγμή που ο αναγνώστης έχει δώσει στο περιεχόμενό σου την κατάλληλη προσοχή, είναι στο χέρι σου και του designer σου να τον βοηθήσετε να συνεχίσει να διαβάζει.

Για να το πετύχεις αυτό χρησιμοποίησε sidebars και πλαίσια. Όσο πιο εύκολο και ξεκούραστο γίνεται το περιεχόμενό σου οπτικά (αλλά και η διαδικασία του skimming), τόσο πιο πιθανό είναι οι αναγνώστες να μείνουν πιστοί σε εσένα.

4. Γρήγορα και αποτελεσματικά με design

Ας υποθέσουμε πως θέλω να σου εξηγήσω την εξάπλωση των Βίκινγκς μέσα στον χρόνο. Ο ένας τρόπος είναι να παραθέσω ένα κείμενο με χώρες, χρονολογίες και κατευθύνσεις. Πολύ πιο εύκολα όμως θα σου σχεδίαζα μια γραμμή πάνω σε ένα χάρτη. Αυτό θα πρέπει να κάνεις και εσύ!

Προσέφερε πλήθος πληροφοριών οπτικά. Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων είναι οπτικοί ή εν μέρη οπτικοί όταν καλούνται να κατανοήσουν κάτι. Ένα επεξηγηματικό info-graphic, video ή chart θα διατηρήσει την πολυμορφία και θα “περάσει” πολύ πιο γρήγορα τις πληροφορίες που θες.

 

d3ahv-tp4gyepj05io_vi416vo3eraoat0sbc3vipcmhfl2s01jrdq5ge-ibxeohvxjfs1iarg

 

Για κλείσιμο, είναι καλό να θυμάσαι, όπως όλοι οι marketers, ότι το design δεν είναι κάτι το προαιρετικό.  Είναι απαραίτητο βήμα εάν θέλεις η δουλειά σου να είναι ολοκληρωμένη και στη μέγιστή της δυνατότητα. Δημιούργησε την κατάλληλη ομάδα για να σε στηρίξει, λειτούργησε με συνέπεια στο design που επέλεξες και επικεντρώσου στην οπτική σου όσο και στη λεκτική σου παρουσία.

 

Content · How To · Why you need a good agency

Brand & Marketing Managers

Fotini Tzika

Η Φωτεινή είναι τελειόφοιτη του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το digital marketing ήταν το κομμάτι που την ενθουσίασε περισσότερο και την οδήγησε σήμερα να είναι Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Επενδύστε στις Mobile Στιγμές.

»

Influencer Marketing: Nέο Instagram feature “paid partnership with”

»

Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

»

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

»

CSR: Θα είναι το κλειδί για τις μελλοντικές επικοινωνιακές στρατηγικές των brands;

»

Πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι των Social Media

»

6 e-commerce website tips!

Suit,gr | Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.
»

Σχεδιάζοντας με επίκεντρο τον χρήστη: Personas στο UX Design.

»

Data – Το Μέλλον της Τηλεοπτικής Διαφήμισης

»

Τα 5 Brands με τις καλύτερες Digital Marketing Strategies

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο