The New Stuff - Suit digital marketing

Fake Web Traffic

George Anagnostopoulos


traffic generation (1)

Αν υπάρχουν δύο μάστιγες στην αξιολόγηση του traffic σε ένα site, τότε αυτές είναι οι εξής δύο:

  • Agencies τα οποία κάνουν mis-report το traffic τους στους πελάτες τους, με το να μην τους δίνουν πρόσβαση στα πραγματικά στατιστικά.
  • Publishers οι οποίοι όχι μόνο μαγειρεύουν τα αποτελέσματα του Google Analytics, αλλά και χρησιμοποιούν τακτικές πλασματικής κίνησης για να αποδείξουν πως έχουν διπλάσια ή τριπλάσια κίνηση απ’ όση πραγματικά έχουν.

Σήμερα θα ασχοληθούμε με τη δεύτερη  κατηγορία. Δε θα πούμε πολλά, απλά θα αναφέρουμε κάποιες βασικές τακτικές με τις οποίες μπορεί ένα website «πολύ αθώα» να έχει ψεύτικη κίνηση:

  1. Web services: Υπάρχουν εξειδικευμένες υπηρεσίες με πολύ χαμηλό κόστος που μπορούν να φουσκώσουν τα νούμερά σας στο website σας. Δείτε για παράδειγμα μία πολύ basic υπηρεσία χωρίς πολλές φανφάρες.
  2. Frame Traffic: Ο τρόπος αυτός είναι πολύ βασικός. Ας πούμε πως ένας publisher έχει 5 sites. Μπορεί καθε φορά που ο χρήστης επισκέπτεται ένα από αυτά, να φορτώνουν και τα υπόλοιπα σε ένα μικρό παραθυράκι διαστάσεων 1×1. Έτσι για κάθε μία επίσκεψη, τα Google Analytics μετράνε 5 επισκέψεις.
  3. Widget Traffic: Κι αυτό έχει παίξει αρκετά σε ελληνικά websites. Ένα site το οποίο δίνει το δικό του widget σε άλλα websites μπορεί να κερδίσει από την κίνηση των άλλων sites. Για παράδειγμα αν είχα ένα site που απλά λέει τον καιρό κάθε μέρα ή το εορτολόγιο και μοιράσω αυτό το widget σε άλλους publishers, θα μπορούσα να δημιουργήσω το widget μου με τέτοιο τρόπο ώστε η κίνηση των άλλων sites να φαίνεται σαν δική μου στα δικά μου Google Analytics.

Δεδομένου ότι media shops (και ειδικά αυτά που δεν είναι πρωταρχικά digital) προτείνουν σε πελάτες τους να διαφημιστούν σε sites με μεγάλη κίνηση χωρίς να έχουν την τεχνογνωσία να κρίνουν πόση από την κίνηση είναι πλασματική, πιστεύουμε πως καλό είναι να είναι όλοι οι marketers ενήμεροι.

 

Advertising

fake traffic · web traffic

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

»

10 μυστικά για να απογειώσετε τα Instagram Stories της επιχείρησής σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο