The New Stuff - Suit digital marketing

Inbound vs Outbound marketing

Παναγιώτης Μακρής


Inbound vs Outbound marketing

Η εξέλιξη της τεχνολογία και ο ψηφιακός χώρος έχουν αλλάξει για πάντα το marketing όπως το γνωρίζαμε.
Το παραδοσιακό marketing εξυπηρέτησε καλά το σκοπό του για την εποχή του. Σήμερα, η τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αποκτούν πληροφορίες και κατά συνέπεια, το marketing έχει υποστεί μαζική αλλαγή.

Οι τεχνικές outbound marketing δεν είναι πλέον όσο αποτελεσματικές ήταν στο παρελθόν. Η τεχνολογία τις καθιστά λιγότερο αποτελεσματικές και ακριβότερες. Στο κομμάτι του διαδικτύου αυτό αντικατοπτρίζεται στα φίλτρα spam τα οποία μπλοκάρουν τα μαζικά emails, καθώς και τα ad-blockers τα οποία εμποδίζουν την εμφάνιση διαφημίσεων σε διάφορα sites.

Η εμφάνιση του Inbound marketing την τελευταία δεκαετία άλλαξε τελείως τον τρόπο με τον οποίο πολλές επιχειρήσεις έκαναν marketing. Ενώ, παράλληλα βοήθησε να αντιμετωπιστούν τα παραπάνω προβλήματα που αδυνατούσαν να αντιμετωπίσουν οι παραδοσιακές outbound μέθοδοι.

Παρόλα αυτά, είναι το inbound marketingη λύση σε όλα τα προβλήματα και ποια η θέση του outbound marketing μέσα σε αυτή τη νέα εποχή;

Τι είναι το Outbound marketing;

Outbound marketing

Με τον όρο Outbound marketing εννοούμε όλα τα παραδοσιακά κανάλια marketing και όχι μόνο. Πρόκειται για την παραδοσιακή μεθοδολογία κατά την οποία θα αναζητήσουμε οι ίδιοι τους δυνητικούς πελάτες μας.
Επομένως όλες οι παραδοσιακές τεχνικές marketing ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία: τηλεφωνικές πωλήσεις, διαφήμιση μέσω τηλεόρασης, ραδιοφώνου και εφημερίδων κλπ.

Στον διαδικτυακό κόσμο μερικές τεχνικές που ανήκουν στην outbound μεθοδολογία είναι οι εξής:

Όλες οι διαφημίσεις που γίνονται μέσω του Google display network καθώς και μέσω των κοινωνικών δικτύων. Γενικότερα σχεδόν όλες οι διαφημίσεις που γίνονται μέσω paid media.

Τι είναι το Inbound marketing;

inbound marketing

To inbound marketing αφορά των τρόπο προώθησης που γίνεται μέσω owned και earned media.
Με βάση αυτή τη μεθοδολογία θα δημιουργήσουμε περιεχόμενο το οποίο οι ίδιοι οι χρήστες θα αναζητήσουν όταν κρίνουν ότι το χρειάζονται. Επομένως, έρχονται οι ίδιοι σε εμάς και όχι εμείς σε αυτούς.
Μερικές από τις τεχνικές που περιλαμβάνει είναι οι εξής: SEO καθώς και η δημιουργία περιεχομένου σε κανάλια που κατέχουμε (website, social media κλπ).

Η επιλογή μεταξύ των δύο τεχνικών θα πρέπει να βασιστεί σε διάφορα κριτήρια που αφορούν την επιχείρησή σας, το κοινό σας και τους στόχους marketing που έχετε θέση.

Πλεονεκτήματα του Inbound

Το βασικό πλεονέκτημα του Inbound marketing είναι ότι παρέχει αξία στους πελάτες. Είναι το εργαλείο το οποίο θα δημιουργήσει μια μακροχρόνια και βαθιά σχέση μεταξύ του brand και των πελατών σας. Για το λόγο αυτό, οι αγοραστές προτιμούν το inbound marketing αντί για το outbound. Αντί να τους ενοχλεί, τους βοηθάει.

Αποτέλεσμα αυτής της βαθιάς σχέσης που χτίζεται είναι το μακροχρόνιο ROI.

Γενικότερα, το inbound marketing θα χρειαστεί χρόνο να χτιστεί καθώς και να φέρει αποτελέσματα. Αλλά μακροπρόθεσμα η αξία των εν λόγω στοιχείων αυξάνεται με υψηλότερο ρυθμό από ό,τι το κόστος διατήρησης ή βελτίωσης τους. Μελλοντικά, μπορούν να συνεχίζουν να μας φέρνουν αποτελέσματα ακόμα και αρκετά χρόνια μετά τη δημιουργία τους.

Πλεονεκτήματα του Outbound

Το μεγάλο πλεονέκτημα του Outbound είναι η ικανότητά του να φτάνει μπροστά σε μεγάλο αριθμό ανθρώπων γρήγορα και να χτίζει awareness. Αν χτιστεί σωστά μια καμπάνια outbound marketing, μπορεί σε μικρό χρονικό διάστημα να μας κερδίσει νέους πελάτες. Αλλά, τα αποτελέσματα βασίζονται περισσότερο στα λεφτά που θα επενδύσουμε.

Σε αντίθεση με το inbound (το οποίο θα συνεχίζει να παράγει αποτελέσματα χρόνια αφού το χτίσουμε), το outbound θα παράγει αποτελέσματα για όσο χρονικό διάστημα δαπανάμε χρήματα.

Επίσης, ο κόσμος γενικότερα αντιπαθεί τέτοιου είδους τεχνικές.

Τι είναι καλύτερο; Inbound vs Outbound

Κανένα από τα δύο. Πρόκειται για δύο διαφορετικές τεχνικές οι οποίες μπορούν να φέρουν αποτελέσματα ξεχωριστά αλλά και μαζί.

Η τεχνική την οποία οι περισσότερες επιχειρήσεις βρίσκουν αποτελεσματική είναι να χτίζουν το marketing τους γύρω από την inbound προσέγγιση, αλλά και να χρησιμοποιούν outbound τεχνικές όποτε χρειαστεί.

Advertising · Content · marketing · Online Marketing · Traditional Media

advertising · Content · digital marketing · inbound marketing · outbound marketing

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Παναγιώτης Μακρής

Ο Παναγιώτης Μακρής είναι απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αθηνών. Από νωρίς, το Digital περιβάλλον τoν γοήτευσε και για αυτό αποφάσισε να εξειδικευτεί στο Digital Marketing. Αυτή την περίοδο εργάζεται ως account executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting