The New Stuff - Suit digital marketing

Influencer Marketing: βασικός παράγοντας για το boost του brand σου

Sotiria Dimaki


Μπορεί να χαλάρωσες και να ξεκουράστηκες στις καλοκαιρινές σου διακοπές, ωστόσο τώρα επιστρέφεις στη βάση σου και το brand σου αναζητά νέα tips για να απογειωθεί στον digital κόσμο! Και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για επιστροφή και ανανέωση από το να μάθεις πως μπορείς να κάνεις το influencer marketing σύμμαχό σου!

Όλο και περισσότερα είναι τα brands που συνειδητοποιούν ότι πλέον οι «φωνές» των influencers ακούγονται άκρως ηχηρά στον συνεχώς επεκτεινόμενο κόσμο των social media. Ωστόσο, το Influencer Marketing είναι πολλά παραπάνω από το απλώς να πληρώνεις τους πιο διάσημους celebrities για να μεταφέρουν στο κοινό τους τα πιο θετικά σχόλια για το brand σου.

Ποιοι είναι οι πιο αναγνωρίσιμοι influencers στις κοινότητες τις οποίες θες να στοχεύσεις; Και πώς μπορείς εσύ να τους μετατρέψεις από influencers σε συναδέλφους σου;

Στη συνέχεια του άρθρου θα λάβεις απαντήσεις για όλα αυτά τα ερωτήματα και θα μάθεις πώς να κάνεις την επιρροή «όπλο» σου!

Δες το αλλιώς!

Ανέκαθεν, ο κόσμος επηρεαζόταν από τη γνώμη αυτών που εμπιστεύεται όταν ήθελε να γνωρίσει κάποιο brand και να επενδύσει σ’ αυτό. Μην ξεχνάς ότι πλέον όλοι έχουμε πρόσβαση σε ένα τεράστιο πεδίο απόψεων, και αυτό ακριβώς είναι το σημείο στο οποίο πρέπει να δώσεις βάση.

Σήμερα, θέτοντας μια απλή ερώτηση σε οποιοδήποτε social media ο καθένας μπορεί να λάβει εκατομμύρια απαντήσεων άμεσα και να έρθει σε επαφή με κάθε είδους review για το brand ή το προϊόν που αναζητά. Καθώς όμως όλοι μπορούν ελεύθερα να δώσουν τη γνώμη τους παντού, εσύ πρέπει να βρεις τους influencers που δεν είναι απλά ένα big name, αλλά έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού τους. Και φυσικά, να βασιστείς στην εμπιστοσύνη αυτή!

Περιόρισε την επιρροή!

Πηγαίνοντας το παραπάνω tip ένα βήμα πιο μακριά, το ότι έχεις μια πληθώρα απόψεων να σε περιμένει σε κάθε γωνιά του social media κόσμου δεν σημαίνει ότι ταυτόχρονα είσαι και στη θέση να επεξεργαστείς και να υιοθετήσεις όλες αυτές τις απόψεις. Σε οποιαδήποτε έρευνα που βασίζεται στο Influencer Marketing, τα αποτελέσματα είναι πάνω κάτω τα ίδια: όπως είναι λογικό, οι απόψεις των φίλων και της οικογένειας είναι αυτές που επηρεάζουν πιο έντονα. Συγκεκριμένα, μια έρευνα του Forrester το 2013 έδειξε ότι το 70% των καταναλωτών εμπιστεύονται τις συστάσεις των φίλων τους αναφορικά με κάποιο brand.

Μπορεί σε online επίπεδο ο καθένας να έχει έναν τεράστιο κύκλο γνωριμιών, αλλά ο κύκλος επιρροής του είναι αρκετά μικρότερος. Συνεπώς, όσων αφορά το digital influence που θες να δημιουργήσεις για το brand σου, είναι απαραίτητο να ανακαλύψεις και να κατανοήσεις τους πραγματικούς παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές.

«Κοινωνικό σημείο απόκλισης»

Βάσει μιας νέας έρευνας, το 25% των ατόμων μιας κοινωνικής ομάδας χρειάζεται να πάρει θέση, όταν πρόκειται να επέλθει μεγάλη κοινωνική αλλαγή. Αυτό το «κοινωνικό σημείο απόκλισης» εφαρμόζεται στο πλαίσιο του εργασιακού χώρου, σε κάθε είδους επερχόμενη πρωτοβουλία, και εννοείται ότι μπορεί εύκολα να εφαρμοστεί και στην απήχηση που θες να «χτίσεις» για το brand σου.

Ίσως λοιπόν αυτό που τελικά χρειάζεσαι, είναι το 25% των καταναλωτών που θες να προσεγγίσεις να παραθέτει τα θετικά του σχόλια μέσω των social media, έτσι ώστε να δεις την επιρροή και προς τους άλλους να αυξάνεται.

Σίγουρα ακούγεται δύσκολο να πείσεις το ένα τέταρτο του κοινού! Από την άλλη όμως, πρόκειται μόνο για ένα μικρό μέρος του κοινού αυτού, και άρα μπορείς να κάνεις focus στα στοιχεία του κοινού και πως αυτά ταιριάζουν με τα στοιχεία του brand σου που θες να προωθήσεις.

Η επιστήμη της επιρροής!

Συνδυάζοντας τα παραπάνω βήματα, μπορείς να σχεδιάσεις τη στρατηγική του Influencer Marketing που θες να ακολουθήσεις για το brand σου. Οπωσδήποτε, η συνεργασία με έναν celebrity στη θέση του influencer θα δώσει τρομερό boost και awareness στο brand σου. Αν πάλι είσαι on a budget ή απλά δεν έχεις την άνεση να χρησιμοποιήσεις έναν influencer για την προώθηση του brand σου, υπάρχει λύση! Δώσε προσοχή στους ανθρώπους που είναι εξαιρετικά ενεργοί και ηχηροί στα groups που στοχεύεις, δημιούργησε ισχυρό content γι’ αυτούς και ταυτόχρονα χρησιμοποίησε την παρουσία τους για να κεντρίσεις το ενδιαφέρον του ευρύτερου κοινού. Μην ξεχνάς πως οι άνθρωποι αυτοί είναι πιθανό να επηρεάζουν ακόμα πιο έντονα τις απόψεις των γύρω τους.

Σε αυτό το βήμα η έρευνα είναι το παν για να εντοπίσεις ποιος είναι πιο ενεργός και σε ποιες πτυχές, με σκοπό να έχεις μια αποδοτικότερη στρατηγική. Οι προσεγγίσεις αυτές απαιτούν περισσότερη δουλειά και χρόνο από το να χρησιμοποιήσεις απλά έναν από τους πιο γνωστούς influencers του χώρου. Επικεντρώσου όμως στη μεγαλύτερη εικόνα, και μάθε να κατανοείς σε πλήρη βαθμό τους παράγοντες που καθορίζουν το πως επηρεάζεται το κοινό. Έτσι, θα είσαι σε θέση να σχεδιάσεις την πιο αποτελεσματική στρατηγική για το Influencer Marketing του brand σου!

Content · How To · Online Marketing · Social Media

brand · Content · digital marketing · influencer marketing · Social Media

Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Communications · Media

Sotiria Dimaki

Η Σωτηρία είναι απόφοιτη του τμήματος Διεθνών, Ευρωπαϊκών και Περιφερειακών Σπουδών του Παντείου Πανεπιστημίου. Η επικοινωνία κι η ελευθερία που προσφέρει ο χώρος των Δημοσίων Σχέσεων την έχουν κερδίσει και την οδήγησαν στη Socialab, όπου σήμερα εργάζεται ως PR Executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting