The New Stuff - Suit digital marketing

Tips για αποτελεσματικό περιεχόμενο στο Twitter!

Rafaela Plataniti


Πρέπει  άραγε να χρησιμοποιείτε hashtags στο Twitter ή μήπως όχι;

Τροφή για σκέψη…

Παρακάτω θα αναφέρουμε 5 χρήσιμα tips για πιο αποτελεσματικό περιεχόμενο!

1) Να δίνετε έμφαση στο πόσο επείγον είναι κάτι.

Στο Twitter είναι αρκετά χρήσιμο να αναφέρετε λέξεις όπως:

‘«για περιορισμένο χρονικό διάστημα», «κάντε εγγραφή τώρα», «λίγα αποθέματα».

Τέτοιου είδους τακτικές αποτελούν συνηθισμένες διαφημιστικές πρακτικές. Το να πιέζετε κάποιες φορές το κοινό σας για άμεση ανταπόκριση, μπορεί να επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

2) Χρησιμοποιείτε το σύμβολο της προσφοράς %.

Είναι εξίσου σημαντικό να αναφέρετε τις προσφορές σας με αυτή την ένδειξη: % και να μην αναλώνεστε σε μακροσκελείς προτάσεις για να επικοινωνήσετε ακριβώς την ίδια πληροφορία.

Κατά αυτόν τρόπο κεντρίζετε πιο εύκολο την προσοχή του κόσμου.

 3) Ο κόσμος αγαπάει το ‘’τζάμπα’’.

Αναλόγως με τους στόχους που έχετε θέσει σαν εταιρεία, αν μπορείτε προσφέρετε παροχές δωρεάν.

Γράφοντας κάτι τέτοιο σε μια σύντομη πρόταση, καταφέρνετε να τραβήξετε γρήγορα την προσοχή των ανθρώπων που παρακολουθούν τις αναρτήσεις σας.

4)Αποφύγετε τα περιττά hashtags.

Ίσως μια από τις πιο χρήσιμες συμβουλές όσον αφορά το περιεχόμενο του Twitter είναι αυτή των περιττών hashtags.

Σκοπός σας είναι να κρατήσετε την προσοχή των ακολούθων σας στη δική σας σελίδα και όχι να παραπέμπονται σε άλλες.

Πρέπει λοιπόν να είστε πολύ προσεκτικοί στην επιλογή των hashtags σας.

Είναι αναγκαίο να εξετάζετε το αν και κατά πόσον το hashtag που θα χρησιμοποιήσετε, θα οδηγεί σε κάποια συζήτηση γύρω από το προϊόν σας. Διαφορετικά θα ήταν καλό να μην τα χρησιμοποιήσετε καθόλου.

5)Χρησιμοποιήστε ερωτήσεις.

Αυτό το οποίο πρέπει να επιδιώκετε είναι η αλληλεπίδραση με το κοινό σας. Χρησιμοποιώντας ερωτήσεις, βάζετε το κοινό στη διαδικασία είτε να σκεφτεί, είτε να εμπλακεί συναισθηματικά αναλόγως με την ερώτηση που θα κάνετε.Οι ερωτήσεις πρέπει να είναι σχετικές με το περιεχόμενο της σελίδας σας, με απώτερο σκοπό να τραβήξετε την προσοχή των χρηστών.

Εύκολα λοιπόν καταλαβαίνουμε πως με μερικές μικρές στρατηγικές κινήσεις, μπορούν να επιφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα στη σελίδα σας.

Advertising · Content · How To · Interactive · Social Media · Twitter · user experience · Wrong Moves

Content · content strategy · Twitter

Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Media

Rafaela Plataniti

Η Ραφαέλα τελείωσε το τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, με κατεύθυνση τη Διαφήμιση. Η αγάπη και το ενδιαφέρον της για το Digital Marketing, την οδήγησε να εργάζεται σήμερα ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

PR Manager Wanted!

»

Google AdWords: Ο ρόλος των Ad Extensions

»

5 SEO Trends που πρέπει να γνωρίζει κάθε Digital Marketer

»

5 Tips για όσους συνεργάζονται με Digital Agency

»

Πώς θα αποκτήσετε περισσότερους ακόλουθους στο Instagram

»

3 νέες δυνατότητες για τα Instagram Stories που πρέπει να γνωρίζετε

»

Interns Wanted!

»

Οι 5 καθημερινές συνήθειες των επιτυχημένων marketers!

»

Intern Wanted!

»

Πώς μπορείτε να διαχειριστείτε το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο