Έχω μια ειδική κατηγορία άρθρων στο blog, με την επωνυμία “Fear Of Social Media“.
Εκεί γράφω για όσες φορές μια εταιρεία αρνείται να υιοθετήσει τα νέα μέσα για να μη χάσει τον έλεγχο του τι λέγεται γι αυτήν.
Δε μπορώ όμως να μη σχολιάσω όταν ένας από τους μεγαλύτερους οργανισμούς της χώρας στο ίδιο του το site διαφημίζει με banner τον ανταγωνιστή του.
Πόσο καιρό άραγε παίζει η συγκεκριμένη διαφήμιση χωρίς να ενδιαφερθεί κάποιος γι αυτό;
Με λίγα λόγια, στο μεγαλύτερο banner της homepage του, ο Χρυσός Οδηγός διαφημίζει τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή του, το 11880, που ανήκει στη Newsphone.
Τυχαίο; Δε νομίζω…
Update (10 Ιουνίου):
Κάτι αντίστοιχο φαίνεται να έχει συμβεί και με τους τυπωμένους καταλόγους του Χρυσού Οδηγού, όπου το 11880 προφανώς επενδύει περίοπτα. Οι φωτογραφίες είναι από Το Λημέρι.
Update (18 Ιουνίου 2010):
Να κάνω ένα update για να πω ότι ο Χρυσός Οδηγός δεν ανήκει πλέον στον ΟΤΕ αλλά στην οικογένεια Βαρδινογιάννη. Το case όμως δεν αλλάζει ιδιαίτερα δεδομένου ότι τώρα το 11880 κάνει launch το δικό του (έντυπο και ηλεκτρονικό) Χρυσό Οδηγό.
View Comments (0)
#HUGE #fail
Δεν είναι ακριβώς και ανταγωνιστές. Το 11880 έχει βασικά υπηρεσίες καταλόγου (ιδιώτες) ενώ το XO μητρώο επαγγελματιών...
Δημήτρη, το 11880 έχει τα πάντα. Και ιδιώτες και επιχειρήσεις και επαγγελματίες. Αν δεν κάνω λάθος έχει και πρόγραμμα του σινεμά και πρόγραμμα ΚΤΕΛ και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.
Άρα όχι μόνο είναι ανταγωνιστής, προσφέρουν και περισσότερα σαν πληροφορία.
Γιατί δεν γίνετε share μέσω Tweet? (μου βγάζει 'too many connections'). Anyway, το μοιράστικα manually - συμφωνώ απόλυτα - major #fail !!
SylvaMC, το twitter είχε θέμα από χτες το βράδυ. Fail whale ftw.
epic #fail
Guys, το συμπλήρωσα και σαν update, αλλά σας το λέω κιόλας για να το ξέρετε:
Ο Χρυσός Οδηγός δεν ανήκει πλέον στον ΟΤΕ αλλά στην οικογένεια Βαρδινογιάννη. Το case όμως δεν αλλάζει ιδιαίτερα δεδομένου ότι τώρα το 11880 κάνει launch το δικό του (έντυπο και ηλεκτρονικό) Χρυσό Οδηγό.