The New Stuff - Suit digital marketing

4 Απλές Στρατηγικές Facebook για τις Μικρές Επιχειρήσεις

Rafaela Plataniti


Facebook για Μικρές Επιχειρήσεις

Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησή σας, το κοινό σας σίγουρα είναι ενεργό στα Social Media. Μπορείτε λοιπόν να ξεκινήσετε να έχετε παρουσία στο Facebook, χρησιμοποιώντας τις παρακάτω εύκολες στρατηγικές.

1. Κατέβασμα του Facebook App και του Page Manager

Αν η λογική του ότι πρέπει να είστε μόνιμα ενεργοί, ήταν η βασική αιτία που σας απομάκρυνε από το να χρησιμοποιήσετε τα social media υπάρχει λύση. H εφαρμογή του Facebook  για  κινητά και η αντίστοιχη εφαρμογή για τη διαχείριση των σελίδων σας θα σας διευκολύνει κατά πολύ. Μεταξύ των δυνατοτήτων των συγκεκριμένων εφαρμογών συμπεριλαμβάνονται: η δημιουργία event στο Facebook, η κοινοποίηση post, η ανταλλαγή μηνυμάτων, να γράψετε comment κάτω από post και το πιο σημαντικό από όλα να παρακολουθείτε τη δραστηριότητα της σελίδας. Μπορείτε επομένως ενώ είστε on the go, να κάνετε όλα εκείνα που πιστεύατε ότι δεν μπορούσατε.

Για το μόνο που πρέπει να ανησυχείτε πλέον είναι για το αν έχετε ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις σας!

 

2. Προγραμματίστε τα posts σας

Το Facebook σας δίνει τη δυνατότητα να προγραμματίζετε πότε θέλετε να ανέβουν τα post σας. Αυτό πρακτικά σας επιτρέπει να οργανώνεστε όσο το δυνατόν καλύτερα μπορείτε. Αυτός ο απλός οδηγός θα σας βοηθήσει να καταλάβετε ακριβώς πως να προγραμματίζετε τέτοιου είδους posts. Εσείς που έχετε μικρές επιχειρήσεις μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τα εξής εργαλεία για μεγαλύτερη ευκολία το Hootsuit  ή το  Sprout Social. Αυτά τα εργαλεία σας διευκολύνουν προκειμένου να μείνετε συνεπής με το περιεχόμενό σας.

 

3. Κάντε ομαδική δουλειά

Οι φίλοι σας, οι συνεργάτες σας και γενικότερα ο περίγυρος σας μπορεί να έχουν σκεφτεί κάτι το οποίο μπορεί να είναι άξια για να κοινοποιηθούν. Κατά τη διάρκεια της ημέρας σας, προσπαθήστε σε οποιοδήποτε μέρος κι να βρίσκεστε, να επωφεληθείτε από αυτό. Βγάλτε φωτογραφίες και γράψτε οτιδήποτε αξίζει να κοινοποιηθεί.

 

4. Εντοπίστε τι δουλεύει και τι όχι

Το κοινό σας αλληλεπιδρά με το περιεχόμενό σας; Σε ποιο περιεχόμενο ανταποκρίνεται  περισσότερο;  Χρησιμοποιείστε τα Insights της σελίδας σας, για να μάθετε περισσότερα για το προφίλ των χρηστών σας, παρατηρώντας τι δουλεύει και τι όχι. Είναι καλό να μη πηγαίνει χαμένο το περιεχόμενο των posts που δεν έχετε χρησιμοποιήσει.

 

Το να δημιουργήσετε σελίδα στο Facebook για την επιχείρησή σας, είναι κάτι για το οποίο απαιτείται αρκετή προσπάθεια και δουλειά από την πλευρά σας. Ακόμα κι η σελίδα σας πηγαίνει καλά, πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσής της και  να γίνει σταδιακά το τέλειο μέσο για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, να αυξήσετε το κοινό σας και να έρθετε σε επαφή με τους πελάτες σας.

Advertising · Facebook · How To · Online Marketing · Social Media

facebook app · facebook insights · post schedule

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Rafaela Plataniti

Η Ραφαέλα τελείωσε το τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, με κατεύθυνση τη Διαφήμιση. Η αγάπη και το ενδιαφέρον της για το Digital Marketing, την οδήγησε να εργάζεται σήμερα ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

PR Manager Wanted!

»

Google AdWords: Ο ρόλος των Ad Extensions

»

5 SEO Trends που πρέπει να γνωρίζει κάθε Digital Marketer

»

5 Tips για όσους συνεργάζονται με Digital Agency

»

Πώς θα αποκτήσετε περισσότερους ακόλουθους στο Instagram

»

3 νέες δυνατότητες για τα Instagram Stories που πρέπει να γνωρίζετε

»

Interns Wanted!

»

Οι 5 καθημερινές συνήθειες των επιτυχημένων marketers!

»

Intern Wanted!

»

Πώς μπορείτε να διαχειριστείτε το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο