The New Stuff - Suit digital marketing

Το Facebook φέρνει το Live Streaming στον καναπέ μας!

Laoura Dimitriou


Το Facebook αποφάσισε να πάει ακόμα ένα βήμα παραπέρα! Είναι πλέον γεγονός! Το live streaming έρχεται κατευθείαν στο σαλόνι μας, στην οθόνη της τηλεόρασης.

Τόσο το Facebook όσο και το Twitter, επιδιώκουν να προσελκύσουν όλο και περισσότερους χρήστες, κατοχυρώνοντας το live streaming ως την πλέον γνήσια επιλογή διασκέδασης. Πρωταρχικός στόχος είναι η παρουσίαση ενός βελτιωμένου μέσου, το οποίο θα προσφέρει live περιεχόμενο με τον πλέον διαδραστικό και ελκυστικό τρόπο! Τη μαγική εκείνη στιγμή που θα φέρουν στην επιφάνεια ένα ολοκληρωμένα οργανωμένο πλαίσιο live streaming, τότε αναμφισβήτητα θα μπορούν να αποκαλούνται ως ο κύριος ανταγωνιστής της τηλεόρασης. Τηλεόραση… watch out! Παρόλα αυτά, καλό είναι να αναφέρουμε ότι, τα social media έχουν ακόμα αρκετό δρόμο να διανύσουν έως ότου καταφέρουν να κλέψουν λίγο από τη δόξα της επιρροής της τηλεόρασης στο κοινό.

Τηλεόραση… το κέντρο του κόσμου!

960-facebook-twitter-pushing-broadcast-conventional-tv-live-streaming

Όπως είναι κοινά αποδεκτό, η τηλεόραση παραμένει αδιάλειπτα η μεγαλύτερη πλατφόρμα live streaming σε ολόκληρο τον κόσμο! Μαζί της, έχουμε συνδέσει τις πιο αξιομνημόνευτες και διασκεδαστικές καθημερινές στιγμές μας. Ένας ποδοσφαιρικός αγώνας παρέα με φίλους, μια συναισθηματική ή χιουμοριστική ταινία με την οικογένεια, μια ενημερωτική εκπομπή, είναι μερικά μόνο από τα τηλεοπτικά προγράμματα, τα οποία μας καθηλώνουν στον καναπέ του σαλονιού μας. Άλλωστε, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις κατά τις οποίες ολόκληρη η διαρρύθμιση των καθιστικών χώρων καθορίζεται αποκλειστικά από την τοποθέτηση της τηλεόρασης, ως επίκεντρο.

Παρά το γεγονός ότι τα online videos συνεχίζουν να σημειώνουν ραγδαία αύξηση στον χώρο του Internet, η τηλεόραση έχει καθίσει για τα καλά στη “Βασιλική” καρέκλα. Είναι η συνήθεια που όλοι έχουμε αγαπήσει! Έχει εμποτιστεί για τα καλά μέσα μας από νεαρή κιόλας ηλικία. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, γίνεται ακόμα μεγαλύτερη η πρόκληση για το Facebook και το Twitter, προκειμένου να καταφέρουν να σκαρφαλώσουν στους τοίχους του σαλονιού μας.

Δεν πάει πολύς καιρός, που το Twitter εμφάνισε στην αγορά μια ολοκαίνουργια εφαρμογή, απευθυνόμενη σε Apple TV, Amazon Fire TV και Microsoft’s Xbox One, επιδιώκοντας έτσι την ευκολότερη πρόσβαση σε live περιεχόμενο μέσω της τηλεόρασης. Και τώρα, ήρθε επιτέλους η σειρά του ίδιου του Facebook, το οποίο απάντησε με τη δική του εναλλακτική, πιο αναβαθμισμένη εφαρμογή.  Πιο συγκεκριμένα, θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες, με ένα μόνο κλικ, να μεταφέρουν το live video από τη σελίδα του Facebook κατευθείαν στην οθόνη της τηλεόρασης, είτε μέσω της Apple TV είτε του Google Chromecast.

Μην τρομάζετε… η διαδικασία είναι πραγματικά απλή:

cuwvimiw8aiz4io

  • Αρχικά, επιλέγουμε το αγαπημένο μας βίντεο και αμέσως μετά πατάμε το σύμβολο της τηλεόρασης στην πάνω δεξιά γωνία.
  • Έπειτα, επιλέγουμε τη συσκευή, στην οποία πιστεύουμε ότι το live streaming ταιριάζει καλύτερα.
  • Τέλος, ήρθε η στιγμή να απολαύσουμε το αγαπημένο μας βίντεο κατευθείαν στην οθόνη της τηλεόρασης.

Καθώς παρακολουθούμε το βίντεο του Facebook στην τηλεόραση, τίποτα δεν μπορεί να μας αποτρέψει από το να συνεχίσουμε ακάθεκτοι την περιήγησή μας στις σελίδες του, χωρίς καμία διακοπή στην κανονική ροή του βίντεο. Φήμες λένε ότι η αντίστοιχη εφαρμογή του Facebook για την τηλεόραση είναι αρκετά πιο εξελιγμένη από την αντίστοιχη του Twitter, παρότι απευθύνεται σε λιγότερες συσκευές.

 “And if you’re streaming a Facebook Live video to your TV, you can see real-time reactions and comments on the screen, and you can join in the conversation yourself by reacting or commenting.”

Facebook παντού…

facebook-and-twitter-compete-for-tv-ad-money-blog-pic-1

Η ιστορία μας δείχνει – και στην προκειμένη το TechCrunch – ότι το Facebook επιχείρησε ξανά στο παρελθόν να εισάγει το live streaming στην τηλεόραση. Οι δοκιμές ξεκίνησαν ήδη από τον Μάιο, ενώ παρόμοιες προσπάθειες σημειώθηκαν από την πλευρά του Facebook μέσω του AirPlay στο iPad το 2011. Προφανώς τα σχέδιά τους ήταν αρκετά μεγαλεπήβολα συγκριτικά με το τελικό αποτέλεσμα, καθώς κρίθηκε αρκετά δύσκολο να συνδυαστεί η online σύνδεση του Facebook με την τηλεόραση και παράλληλα να εμφανίζονται αντίστοιχες ειδοποιήσεις στην οθόνη. Παρά το γεγονός ότι η όλη διαδικασία του συστήματος βρίσκεται ακόμα σε ανάπτυξη, με το Twitter να βγάζει άμεσα στον αέρα την κατάλληλη εφαρμογή ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις της τηλεόρασης, το Facebook νιώθει έντονη πίεση προκειμένου να κινηθεί με διπλάσια ταχύτητα και έτσι να κρατήσει σταθερό και πιστό το κοινό του.

Ίσως είναι από τις πλέον ενδιαφέρουσες στιγμές, όταν το live streaming μπαίνει για τα καλά στο σπίτι του καθενός από εμάς. Η άμεση σύνδεση, τόσο του Facebook όσο και του Twitter, με τα σαλόνια των χρηστών, αναπόφευκτα θα προκαλέσει σημαντική στροφή στον τρόπο παρακολούθησης του online περιεχόμενου, αλλά και τη διαφήμιση αυτού. Έτσι, λοιπόν, οι δημιουργοί της κάθε πλατφόρμας, θα εστιάσουν με μεγάλη προσοχή στον τρόπο με τον οποίο θα κτίσουν τη φήμη γύρω από το όνομά τους.

Πλέον δεν αποτελεί όνειρο θερινής νυχτός, το γεγονός ότι πολύ σύντομα τη θέση των γνωστών πρωινών εκπομπών θα πάρει το αντίστοιχο “Facebook Morning Show” ή ακόμα και η προβολή αγαπημένων ταινιών, οι οποίες θα προβάλλονται αποκλειστικά μέσω των κοινωνικών δικτύων. Αναλογιστείτε όμως, τι συνέπειες θα είχε το κόστος των διαφημίσεων στην τηλεόραση αλλά και στην ευρύτερη βιομηχανία… Δεδομένου, πάντα, του ρυθμού αλλαγής στο χώρο του live streaming, είναι πολύ πιθανό ότι σύντομα θα το μάθουμε!

Advertising · Facebook · Online Marketing · Social Media

advertising · digital marketing · Facebook · Social Media · tv · video

Agencies · Brand & Marketing Managers

Media

Laoura Dimitriou

Η Λάουρα ολοκλήρωσε τις σπουδές της ως Αρχιτέκτων Μηχανικός στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και συνεχίζει κάνοντας μεταπτυχιακό στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, Executive MBA-Διοίκηση Επιχειρήσεων Για Στελέχη. Ο χώρος του Digital Marketing κρύβει μια ιδιαίτερη ενεργητικότητα και πολλά μυστικά προς εξερεύνηση. Αυτός ήταν ο λόγος που επέλεξε να τον ανακαλύψει βήμα βήμα...

Recently Published

»

Πώς να κερδίσεις την προσοχή του κοινού σου σε 8 δευτερόλεπτα

»

Γιατί τα brands είναι καλό να χορηγούν festivals!

»

4 τρόποι να χαμηλώσετε το CPA σας

»

Γιατί πρέπει να συνδυάζουμε content και martech

»

Τα Facebook Metrics που πρέπει να παρακολουθούν οι επιχειρήσεις

»

Οδηγός για τους marketers: μάθε να ακούς το κοινό σου!

»

Τι είναι το Influencer Marketing και πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας!

»

Video: Γιατί οι Marketers πρέπει να παράγουν περισσότερο περιεχόμενο με video!

»

Πώς να αυξήσεις το Brand Engagement με τα Instagram Memes

»

8 Tips για να προωθήσεις το κανάλι σου στο YouTube

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο