The New Stuff - Suit digital marketing

Native Ads: Ποια η σημασία τους και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτά

Μαρία-Ιωάννα Λιβανού


Τα Native Ads, μια μορφή paid media, είναι ένας αποτελεσματικός τύπος ψηφιακής διαφήμισης στον οποίο η διαφημιστική εμπειρία ακολουθεί την ίδια μορφή και λειτουργία της πλατφόρμας πάνω στην οποία εμφανίζεται.

Αυτό το αρκετά νέο concept στον χώρο της ψηφιακής διαφήμισης έχει αποκτήσει γρήγορα δημοτικότητα και αποδοχή από χρήστες σε όλο τον κόσμο αφού αυτή η μορφή διαφήμισης είναι πλέον ένας από τους προτιμώμενους τρόπους δημιουργίας monetization για τις πιο ευρέως γνωστές εταιρίες στα Social Media.

Ενδιαφέρον γεγονός αποτελεί ότι ακόμη και επιχειρήσεις που προτιμούν την παραδοσιακή μέθοδο διαφήμισης υιοθετούν την native διαφήμιση ως μέρος της στρατηγικής επικοινωνίας τους, δεδομένο που σημαίνει ότι αυτός ο τύπος διαφήμισης είναι κερδοφόρος για κάθε τύπο επιχείρησης.

Σε αντίθεση με τις διαφημίσεις προβολής ή τις διαφημίσεις banner, η διαφήμιση με την μορφή Native Ads δεν μοιάζει πραγματικά με διαφήμιση καθώς προσαρμόζεται ιδανικά με την ροή της σελίδας πάνω στην οποία εμφανίζεται. Ως Native μπορεί να χαρακτηριστεί διαφημιστικό content που έχει την εξής μορφή :

  • In-feed Native Ads: Διαφημίσεις που εμφανίζονται στο News Feed των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
  • Search & Promoted Listings: Καταχωρίσεις διαφημίσεων που εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης Google ή στο Side Bar.
  • Content Recommendation Widgets: Διαφήμιση με την μορφή προτεινόμενων άρθρων που εμφανίζονται κάτω από το άρθρο που μόλις διάβασε ο χρήστης.

Με βάση λοιπόν όλα τα παραπάνω, ποιο το όφελος της χρήσης Native Ads στην δικιά σας επιχειρηματική στρατηγική;

Η αποτελεσματικότητα τους

Εάν μια native διαφήμιση έχει την μορφή regular content και όχι διαφήμισης προβολής, τότε οι αναγνώστες ίσως να μην συνειδητοποιήσουν ότι καταναλώνουν content με πληρωμή. Στατιστικά, τα native Ads έχουν να προσδώσουν ποικίλα οφέλη στην digital στρατηγική σας αφού οι καταναλωτές εξετάζουν τα native ads κατά 53% περισσότερο από τις διαφημίσεις προβολής, παρέχοντας υψηλότερο CTR. Επιπλέον, αυξάνουν την αγοραστική πρόθεση του καταναλωτή  κατά 18%.

Καλύτερη στόχευση του target audience σας

H χρήση Native Ads είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε soft conversions, ώστε να μπορείτε να διευκολύνετε το ταξίδι του καταναλωτή μέσα από το marketing funnel και να αποκτήσετε με αυτόν τον τρόπο μετατροπές υψηλότερης ποιότητας. Επιπλέον , δώστε έμφαση στην συμπεριφορά του αγοραστικού σας κοινού. Εάν οι χρήστες σας κάνουν κλικ σε native Ads που προωθούν συγκεκριμένα θέματα, τότε γνωρίζετε ότι αυτά τα θέματα τους ενδιαφέρουν.

Στη συνέχεια, μπορείτε μέσω remarketing τακτικών να τους προβάλλετε διαφημίσεις που ταιριάζουν με τα αληθινά τους ενδιαφέροντα.

Ενισχύουν το Engagement Rate

Λόγω της ιδιομορφίας τους, συμβάλλον θετικά στην αύξηση του engagement rate καθώς έχει παρατηρηθεί ότι οι χρήστες έχουν μάθει να αγνοούν τις διαφημίσεις που δεν είναι ενσωματωμένες μέσα στο περιεχόμενο ενός site. Αν αυτές όμως είναι τοποθετημένες εντός του περιεχομένου, ο χρήστης μπορεί να αλληλεπιδράσει ευκολότερα.

Brand awareness, Shares & Virality

Δεδομένου ότι τα native ads εμφανίζονται συχνά σε sites με ενημερωτικό περιεχόμενο, oι χρήστες συνήθως αποφεύγουν να μοιράσουν content που φαίνεται προωθητικό,ενώ αντιθέτως θα μοιραστούν με ευκολία περιεχόμενο σε ενημερωτική μορφή. Επιπλέον, η χρήση τους ενισχύει το χτίσιμο brand awareness και ανάπτυξης brand virality.

Advertising · Content · How To · marketing · Online Marketing · Social Media · Viral

advertising · Content · digital marketing · engagement · native ads · Viral

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Media

Μαρία-Ιωάννα Λιβανού

Η Μαρία Ιωάννα είναι απόφοιτη του Business Marketing από το University of Derby. Το αντικείμενο του Digital Marketing την ενθουσιάζει και ενδιαφέρεται να μαθαίνει συνεχώς τα τελευταία Digital Trends. Αυτήν την περίοδο εργάζεται ως Account Executive στην Socialab.

Recently Published

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

ad-campaign-launch-blog
»

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

»

Ποια είναι τα social media trends που πρέπει να γνωρίζεις το 2020

»

Η καλύτερη ώρα να αναρτήσετε post στο Instagram

particle-artificial-inteligence-face-background_23-2148291475
»

Πως θα αξιοποιήσετε το Influencer Marketing

»

Πως θα παραμείνουν οι επισκέπτες στη σελίδα σας

»

Τι είναι το Social Media Management

»

Native Ads: Ποια η σημασία τους και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτά

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο