X

Είναι τα Native ads το μέλλον του Display Advertising;

To Business Insider δημοσίευσε πρόσφατα ένα report σχετικά με το Native Display Advertising και  την μελλοντική του εξέλιξη στον χώρο του Display Advertising. Τα αποτελέσματα ήταν …ενδιαφέροντα.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή και ας θυμηθούμε κάποιους ορισμούς.

  • Display Advertising: Πολύ απλά, είναι η διαφημίσεις που γίνεται σε websites
  • Native Display Advertising: Αναφέρεται σε διαφημίσεις οι οποίες προσαρμόζονται στο εκάστοτε περιεχόμενο της σελίδας, παίρνοντας τη μορφή “native” content, ώστε να μην είναι ευδιάκριτο με την πρώτη ματιά πως πρόκειται για διαφήμιση. Αυτές μπορούμε να τις χωρίσουμε σε:
    • Social Native (διαφημίσεις σε social networks)
    • Sponsored Content (περιεχόμενο που αναρτάται από τον publisher ως αποτέλεσμα απευθείας σχέσης και επικοινωνίας του με το brand.
    • Native-Style Display (ό,τι δεν εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες)

Υπολογίζεται, λοιπόν, πως μέχρι το 2021, το 74% όλων των εσόδων των publishers από το Display Advertising θα προέρχονται από Native Advertising. Το ποσοστό αυτό σήμερα έχει υπολογιστεί στο 56% σύμφωνα με στοιχεία των IAB, PwC, και IHS. Άρα μιλάμε για ποσοστιαία αύξηση 18%.

Που οφείλεται όμως αυτή η η αύξηση;

Η αύξηση αυτή οφείλεται σε πολλούς παράγοντες που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Μπορούμε να τους συνοψίσουμε στα παρακάτω:

  • Η αλματώδης ανάπτυξη στον διαφημιστικό τομέα πολλών site κοινωνικής δικτύωσης, όπως του Facebook, του Twitter και του LinkedIn οι οποίοι είναι και οι αδιαμφισβήτητοι ηγέτες στο Native Display Advertising σήμερα.
  • Οι νέες τεχνολογίες programmatic advertising, οι οποίες επιτρέπουν πλέον στους διαφημιστές να δημιουργήσουν εύκολα διαφημιστικές καμπάνιες που θα ενσωματώνονται στο εκάστοτε site. Η ενσωμάτωση μπορούσε να γίνει και πριν από αυτές τις τεχνολογίες, όμως με την βοήθεια τους οι καμπάνιες μπορούν να κλιμακωθούν εύκολα και να εφαρμοστούν “με το πάτημα ενός κουμπιού” σε μεγάλο αριθμό ιστοσελίδων.
  • Τέλος, ας μην ξεχνάμε την συμπεριφορά του καταναλωτή η οποία αλλάζει χρόνο με τον χρόνο. Την τελευταία 15ετία ο χρήστης κατακλύζεται από εκατοντάδες διαφημιστικά μηνύματα καθημερινά μόνο στο internet. Σταδιακά γινόμαστε όλο και λιγότερο ευαίσθητοι σε διαφημίσεις και το φαινόμενο του banner blindness αποκτά όλο και πιο ισχυρή παρουσία στις διαδικτυακές μας ζωές. Το native advertising ήταν στην ουσία η λύση σε αυτό το “πρόβλημα” του διαφημιστή, αφού οι διαφημίσεις και στοχεύονται καλύτερα αλλά και κατά κάποιο τρόπο “μεταμφιέζονται”, ώστε το μάτι του χρήστη να τις παρατηρήσει.

Το μέλλον επιφυλάσσει πολλές ευκαιρίες για  το Native Advertising μέσα στην επόμενη πενταετία. Μελετάται ήδη η εφαρμογή τους στα νέα τεχνολογικά social hot trends, που αν μας διαβάζετε συχνά θα ξέρετε πως είναι το Virtual Reality, τα Messaging Apps και το Video.

Nontas Karavias: Ο Νώντας εργάστηκε για 4 χρόνια σε φαρμακευτική βιομηχανία αλλά συνειδητοποίησε πως η δυναμικότητα και οι ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει ο χώρος του digital marketing είναι αυτά που του δίνουν το κίνητρο να δημιουργήσει. Πλέον είναι ο Media Manager στη Socialab και παράλληλα κάνει το μεταπτυχιακό του Marketing στο ALBA Graduate Business School.

This website uses cookies.