The New Stuff - Suit digital marketing

Πως να MHN κάνεις retargeting στο Facebook

Nontas Karavias


Έχουμε μιλήσει πολλές φορές για τις δυνατότητες στόχευσης που μας παρέχει το Facebook. Εδώ, εδώ και εδώ και σε πολλά άλλα άρθρα μας ακόμα… Σήμερα θα εμβαθύνουμε στο retargeting, την δυνατότητα δηλαδή να στοχεύσουμε κοινό το οποίο έχει επισκεφτεί στο παρελθόν το site μας. Θα μάθουμε λοιπόν, τους καλύτερους και πιο αποδοτικούς τρόπους να κάψουμε λεφτά με το retargeting χωρίς να δούμε κανένα αποτέλεσμα και να έχουμε μια αποτυχημένη καμπάνια! Πάμε λοιπόν…

Μην έχεις φρέσκο traffic στη σελίδα σου

Το κοινό στο οποίο σερβίρεις τις διαφημίσεις σου στο retargeting είναι δυναμικό, πράγμα που σημαίνει πως κάθε φορά που κάποιος μπαίνει στο site σου, το κοινό αυτό μεγαλώνει. Όσο δεν υπάρχει φρέσκο traffic το κοινό σου θα είναι μηδαμινό και οι λίγοι αυτοί άνθρωποι θα βλέπουν τις διαφημίσεις διαρκώς μέχρι να εκνευριστούν και αυτοί και να κρύψουν μια και καλή τις διαφημίσεις σου.

Extra tip: Για σίγουρα κακά αποτελέσματα φρόντισε να μην τρέχεις κάποια παράλληλη καμπάνια η οποία να φέρνει traffic στο site σου.

Κάνε…stalking

Το retargeting είναι περίφημο εργαλείο να κάνετε τους επισκέπτες της σελίδας σας να επιστρέψουν σε αυτήν και να ολοκληρώσουν ενδεχομένως μια αγορά που είχαν αφήσει στη μέση. Πόσες φορές λοιπόν χρειάζεται να δείξεις την διαφήμισή σου σε κάποιον που ήδη έχει δείξει ενδιαφέρον και να ξαναμπεί;

Η απάντηση είναι “όχι πολλές πριν εκνευριστεί” όπως μας δείχνει και σχετική έρευνα του Shopify.

ad fatigue

Οπότε αν ο στόχος σας είναι να εκνευρίσετε τους πιο ποιοτικούς σας πελάτες… τώρα ξέρετε τι να κάνετε!

Extra tip: Σε καμία περίπτωση μην χωρίσετε το custom audience σας σε παραπάνω κοινά ανάλογα με το πόσο πρόσφατα μπήκαν στη σελίδα σας! Βάλτε τους όλους σε ένα τσουβάλι και απλά δείχνετέ τους τη διαφήμιση σαν να μην υπάρχει αύριο.

Μην τους δώσεις κάποιον λόγο να έρθουν για 2η φορά στη σελίδα σου

Μπορεί να κάνεις μια καμπάνια στοχεύοντας πχ. ανθρώπους με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα. Κάποιοι από αυτούς θα μπουν και θα πραγματοποιήσουν κάποιου είδους conversion (πχ αγορά προϊόντος). Ένα από τα κλασσικά λάθη των Facebook advertisers είναι πως κάνουν remarketing σε αυτούς που έχουν ήδη κάνει μια αγορά για να πραγματοποιήσουν (ξανά!) την ίδια αγορά. Τα λάθη είναι ανθρώπινα. Και μαθαίνεις από τα λάθη σου. Εσείς και άνθρωποι είστε και θέλετε να μάθετε υποθέτω. Άρα …συνεχίστε έτσι!

Extra tip: Προς θεού! Μη δημιουργήσετε προσφορές (πχ. εκπτώσεις) ειδικές για το remarketing κοινό σας, γιατί μπορεί όντως να αγοράσουν πάλι από εσάς.

Δείχνε τους την ίδια ακριβώς διαφήμιση

Αν διαβάζετε τακτικά το suit τότε ξέρετε τι είναι το banner blindness. Όταν δείχνετε σε κάποιον που ήδη γνωρίζει το brand σας, την ίδια και απαράλλαχτη διαφήμιση ξανά και ξανά, τότε αυτό ακριβώς είναι που θα συμβεί: Απλά από κάποια στιγμή και έπειτα θα αγνοεί την διαφήμιση σας χωρίς καν ο ίδιος να το καταλαβαίνει. Δεν θα μάθει έτσι ποτέ την διαφορετικότητα αυτής της καμπάνιας σε σχέση με αυτήν που τον έφερε αρχικά στη σελίδα. Και εφόσον όπως είπαμε ο στόχος είναι να ξοδέψουμε αλόγιστα όσο το δυνατόν περισσότερα φέρνοντας μηδαμινά αποτελέσματα, τότε μην μπείτε στον κόπο να αλλάξετε τα εικαστικά ή το copy των διαφημίσεων σας.

Μόλις διαβάσατε 4 πολύ καλούς τρόπους να σπαταλήσετε το διαφημιστικό σας budget στο Facebook. Υπάρχουν πολλοί περισσότεροι εννοείται, αλλά  το χειρότερο είναι πως όλοι οι διαφημιστές τους έχουν εφαρμόσει κατά καιρούς, περισσότερες φορές απ’ όσες θα ‘θελαν να παραδεχτούν. Ευτυχώς ή δυστυχώς όμως, αυτή είναι η δουλειά μας, και με τα δεδομένα στον χώρο της ψηφιακής διαφήμισης να αλλάζουν με απίστευτους ρυθμούς ο μόνος τρόπος να μάθουμε και να βελτιωθούμε είναι να πειραματιζόμαστε συνεχώς.

Ή να διαβάζουμε κάνα άρθρο σαν κι αυτό…

Advertising · Facebook · Fail · How To · Social Media · Wrong Moves

custom audience · Facebook · retargeting · targeting

Agencies · e-Shops · Small Businesses

Nontas Karavias

Ο Νώντας εργάστηκε για 4 χρόνια σε φαρμακευτική βιομηχανία αλλά συνειδητοποίησε πως η δυναμικότητα και οι ευκαιρίες που μπορεί να προσφέρει ο χώρος του digital marketing είναι αυτά που του δίνουν το κίνητρο να δημιουργήσει. Πλέον είναι ο Media Manager στη Socialab και παράλληλα κάνει το μεταπτυχιακό του Marketing στο ALBA Graduate Business School.

Recently Published

»

Πως να κατακτήσετε την κορυφή με το Google MyBusiness

»

5 συμβουλές για την αποτελεσματική προσέγγιση των Influencers

»

Γιατί χρειάζεσαι ένα Digital Marketing Agency σήμερα;

»

5 marketing influencers που πρέπει να ακολουθήσεις στο YouTube

»

Multichannel και Omnichannel στρατηγικές: τι είναι και ποιες οι διαφορές τους

»

Online Video: 6 βήματα προς την επιτυχία

»

Τι είναι το Instagram Tv και πώς μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως marketer

»

Πώς να διαλέξεις τον σωστό influencer για το brand σου

»

Τα βήματα για ένα επιτυχημένο επαγγελματικό προφίλ στο Twitter

»

Έχουν κόστος οι επιχειρήσεις που δεν επενδύουν στον digital τομέα;

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο