X

«Μην κάνουμε social, θα μας την πέσουν»

Η φράση στον τίτλο περιγράφει σε μεγάλο βαθμό απόψεις στελεχών πολλών marketing departments: Ας μην μπούμε στα social media γιατί…

George Anagnostopoulos

Mr. Yogie

Είμαι στην Πύλο, όπου απολαμβάνω την πρώτη μέρα των διακοπών μου, Μεγάλη Παρασκευή. Η Πύλος αρχίζει να γεμίζει από κόσμο…

George Anagnostopoulos

Fans Engagement: Μια διαφορετική άποψη

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ αν η στρατηγική που ακολουθείτε στο Facebook είναι η σωστή για το brand σας ή αν το…

Tasos Veliadis

The art of piggybacking

Το piggybacking σαν παιχνίδι είναι αυτό που μικροί λέγαμε «γαϊδουράκι», το να κουβαλάς κάποιον στην πλάτη σου. Πέρα από εκεί,…

George Anagnostopoulos

Η σημασία των χρωμάτων

Έχω δει αρκετά άρθρα για τη σημασία των χρωμάτων, αλλά αυτό που έκανε share πρόσφατα ο Γιώργος Ευστρατιάδης διαφοροποιείται γιατί…

George Anagnostopoulos

Το digital σε ημέρα πένθους.

Η πρόσφατη διπλή βομβιστική επίθεση στη Βοστώνη ήταν μια υπενθύμιση πως η τραγωδία μπορεί να χτυπήσει ανά πάσα στιγμή, είτε…

George Anagnostopoulos

Τα νέα brand assets του facebook

Αλλαγές στα brand assets μοιράστηκε με τα agencies της περιοχής του χθες βράδυ ο Sebastian Szmigielski, CEE Manager του Facebook.…

George Anagnostopoulos

Τριά social media metrics που πρέπει να μετράμε

Πολύ συχνά, όταν δημιουργούμε μια ενέργεια, ή μια στρατηγική στα social media, ακούμε τις λέξεις KPIs και ROI. Ποια στοιχεία…

Tasos Veliadis

Hadoken, το νέο meme

Μετά από το Gangnam style και το Harlem Shake, το νέο meme ακούει στο όνομα Hadoken. Hadoken είναι μια τεχνική…

George Anagnostopoulos

Διαχείριση κρίσης χθες στο Facebook

Το Golden Brands μάλλον το γνωρίζετε. Είναι ένα fashion e-shop από τη Χρυσή Ευκαιρία, το οποίο σύμφωνα με όσα λέει…

George Anagnostopoulos

This website uses cookies.