X

Ήβη Fruitea

Μια νέα καλοκαιρινή πρόταση λάνσαρε η ήβη, ένα νέο αναψυκτικό με κόκκινο τσάι σε δύο γεύσεις: ρόδι και φράουλα. Το…

George Anagnostopoulos

This time, it’s personal

Σας έχει τύχει να σας ζητήσει κάποιος από τη δουλειά να γίνετε φίλοι στο facebook; Μπορεί να μην είναι καν…

George Anagnostopoulos

Τα social media εκλογίκεψαν τη Unilever και τη Nestle

Η καμπάνια της Greenpeace φαίνεται να πέτυχε το σκοπό της. Στις 17 Μαρτιου 2010, είχε εμφανιστεί ένα video το οποίο…

George Anagnostopoulos

Το ρίσκο των social media

Διάβασα ένα ωραίο άρθρο στο blog του Πάνου. Ο Πάνος αναφέρει στο άρθρο του ότι δε μπορεί να ασχοληθεί αποκλειστικά…

George Anagnostopoulos

Dove Men+Care

Ένα ενδιαφέρον διαδραστικό microsite μας επεφύλαξε η Ogilvy One με το νέο site που δημιούργησε για την Ελαΐς - Unilever…

George Anagnostopoulos

Ο μικρόκοσμος των social media

Συχνά - πυκνά, ακούγεται στην αγορά των social media (τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό) η αντίληψη πως τα…

George Anagnostopoulos

Startup Day 2009

Ένα «ανοικτό» μοντέλο προτίμησε ο διοργανωτής του Startup Day, Αποστόλης Αϊβαλής, για να κάνει το κοινό των νέων με επιχειρηματικές…

George Anagnostopoulos

Zara και Social Media

Πώς μπορεί ένα brand που δεν ασχολείται με τα Social Media στην Ελλάδα (γιατί διεθνώς φυσικά και ασχολείται) να βρει…

George Anagnostopoulos

Στρουθοκαμηλισμός στα κοινωνικά μέσα;

Είναι αξιοσημείωτο αυτό που συμβαίνει στις περισσότερες εταιρίες αυτή τη στιγμή σε σχέση με τα social media. Οι περισσότερες φοβούνται…

George Anagnostopoulos

Η πε-πατημένη των παραδοσιακών μέσων

Η συντριπτική πλειοψηφία των εταιριών που προσφέρουν καταναλωτικά προϊόντα και υπηρεσίες δεν θέλουν να ξέρουν για το Internet. Αν μπορούσαν,…

George Anagnostopoulos

This website uses cookies.